آپامه مال
آپامه مال
تجربه زندگی در کانادا

پادکست های ایرانی | تجربیات زندگی در کانادا

سلام دوستان، اگر به پادکست های ایرانی علاقه مند هستید، می توانید از اپلیکیشن پادگیر که یک اپلیکیشن خوب و کاربردی است، استفاده کنید. در این اپلیکیشن پادکست های متنوع و جذابی وجود دارد که ما برای شما چند تا از بهترین ها را معرفی می کنیم. همچنین اگر می خواهید بدانید که زندگی در کانادا چطور است، می توانید به کانال های یوتیوبی که تجربیات خود را با شما به اشتراک می گذارند، سر بزنید. در سایت اگهی رایگان آپامه مال  به شما چند تا از آنها را معرفی می کنیم، البته این انتخاب ها فقط براساس علاقه شخصی نویسنده است و ما هیچ تفاوت و ترتیب خاصی برای آنها قائل نیستیم و ترتیب آنها هم فقط به صورت تصادفی است.

کانال یوتیوبی Van media

محمود  که از ونکوور کانادا،در این کانال محمود قصد دارد تجربیات زندگی در کانادا رو با یک دیدگاه متفاوت با شما به اشتراک بگذارد.

کانال یوتیوبی Moe Zoyari | محمد خیرخواه

محمد خیرخواه، دانش آموخته دانشکده کلمبیای آمریکا در رشته ارتباطات چند رسانه ای است. ایشان چندین ویدیو در مورد کانادا و آمریکا تهیه و تولید نموده است. محمد تا به حال سه بار برنده ی جایزه عکس سال آمریکا شده است.

کانال یوتیوبی Iran Canada1

ر این کانال، امیر که از تورنتوی کانادا به شما سلام می کند، در مورد مسایل مختلفی که در کانادا رخ می دهد، صحبت می کند. امیر ویدیوهای متنوعی در مورد کانادا، مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی در کانادا تهیه کرده است.

کانال یوتیوبی .MIA.Shokooh

میا دختری در کانادا به انتقال تجربیات زیسته ی خودش در کانادا می پردازه.

 

 کانال یوتیوبی Rahil & hossein

راحیل و حسین تجربه ها شون را با شما در میان می گذارند تا مهاجرت برایتان ساده تر شود.

 

 

 

 

 

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *