آپامه مال

آگهی رایگان تورنتو

وبلاگ

16 سپتامبر 2023 78 بازدید
آپامه مال
آگهی رایگان تورنتو

آگهی رایگان تورنتو

آیا به دنبال یک راه ساده، سریع، و رایگان برای تبلیغ کسب و کار،طراحی سایت، محصولات، فعالیت ها، رویدادها، و اخبار خود  با استفاده از آگهی رایگان تورنتو هستید؟ آیا دوست دارید که با دیگر ایرانیان مقیم کانادا در ارتباط باشید و از فرصت های مختلف بهره ببرید؟

پس دیگر جستجو نکنید. در در سایت اگهی رایگان آپامه مال  عضو شوید.آپامه مال برای درج آگهی رایگان برای ایرانیان مقیم کانادا است. که قصد دارد به حفظ و تقویت هویت فرهنگی، اجتماعی، و اقتصادی آن ها کمک کند.

در این سایت، شما می توانید:

• کاملا رایگان یک پروفایل بسازید و مشخصات خود را وارد کنید.

• تبلیغات خود را در قسمت های مختلف سایت قرار دهید. آگهی خود را در مورد هر چیزی که دوست دارید بگذارید. فقط کافی است عنوان، توضیحات، قیمت، تصویر، و شماره تماس خود را وارد کنید.

آگهی رایگان تورنتو

• آپامه مال سایت آگهی رایگان در تورنتو است. با قرار دادن آگهی خود در این سایت،  افزون تر در اینترنت حضور داشته باشید.

• درج آگهی رایگان در ونکوور را از ما بخواهید.شما با ثبت تبلیغات خود در این سایت، به صورت گسترده آگهی خود را دست به دست کنید.

• نمایش آگهی در سراسر کانادا برای ایرانیان. شما با درج آگهی خود، در میان ایرانیان  مقيم در همه شهرها و استان های کانادا شناخته خواهید شد.

شما در توسعه و بهبود این سایت قطعا نقش خواهید داشت. پیشنهادات، انتقادات، و نظرسنجی های خود را با ما در میان بگذارید. در برگزاری رویدادها، جشن ها، و مراسمات مختلف جامعه ی ایرانی مشارکت کنید. در حل مشکلات و چالش های جامعه ی ایرانی کمک کنید.پس دیگر وقت خود را تلف نکنید و همین حالا به سایت سایت آپامه مال بپیوندید.

 

طراحی سایت خود را از ما بخواهید

ما تیمی از طراحان و توسعه دهندگان وردپرس هستیم. که با سال ها تجربه و دانش فنی در این زمینه، آماده هستیم؛ تا سایت رویایی شما را بسازیم. ما با شنیدن نیازها و انتظارات شما، سایت شخصی سازی شده و مناسب با هدف و مخاطب شما را طراحی و پیاده سازی می کنیم. ما با استفاده از قالب ها و افزونه های پرکاربرد و با کیفیت وردپرس، سایت شما را با قابلیت های مختلف مانند:

• طرح ریزی حساب کاربری، فروشگاه آنلاین، فرم تماس، خبرنامه، گالری تصاویر، نظرسنجی، رزرواسیون، و…

• امنیت بالا در برابر حملات هکرها، اسپم ها، و ویروس ها با استفاده از SSL، فایروال، کپچا، و…

• بهینه سازی برای موتورهای جستجو با استفاده از SEO، سایت مپ، بروز رسانی خودکار، و…

مجهز می کنیم. ما با رعایت استانداردهای طراحی وب، سایت شما را به گونه ای طراحی می کنیم که در همه دستگاه های الکترونیک قابل نمایش باشد.

منتظر تماس شما هستیم.

‫0/5 ‫(0 نظر)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *